Login to your account

Username *
Password *

Smart Hallintapalvelut

Looginen ja helppo palvelukokonaisuus IT-infrastruktuurisi valvomiseen, vikatilanteistasi toipumiseen ja muutostesi hallittuun toteuttamiseen.

  • Hyötysi:

    • 24/7 toimiva kotimainen palvelutuotanto
    • ITIL v3:n mukaiset parhaat käytännöt
    • Yli 60 henkilön asiantuntijaorganisaatio tukenasi
    • Mahdollistaa joustavan tavan tuottaa palvelua olemassa olevalle infrastruktuurille ja käynnistää samanaikaisesti transformaation kohti tulevaisuuden infrastruktuuria 
    • Tuo ylivertaista osaamista ja suorituskykyä oman IT-tiimisi tueksi


    Pyydä tarjous tai lisätietoja

    Suunnitellaan yhdessä sopiva ratkaisu tarpeisiisi.

    OTA YHTEYTTÄ

Mitä on Smart Hallintapalvelut? 

Smart Hallintapalvelut on joustava tapa toteuttaa yrityksellesi parhaiden käytäntöjen mukainen palvelutuotanto sisältäen prosessit IT-infrastruktuurisi valvomiseen, vikatilanteistasi toipumiseen, ja muutostesi hallittuun toteuttamiseen, mukaan lukien tarvittavat toimenpiteet niin etäältä palvelukeskuksessamme (ITOC, IT Operations Center) kuin paikan päällä omissa tiloissasi. 

Uusi verkko tai vanhan haltuunotto

Smart Hallintapalvelut on sovellettavissa yhtä lailla niin uusiin toteutettaviin ympäristöihin kuin olemassa oleviin ja haltuun otettaviin ympäristöihin. 

Laitteet osana palvelua tai erikseen

Smart Hallintapalvelut ei ota kantaa infrastruktuurin laitteiston omistajuuteen, vaan palveluympäristö voi yhtä hyvin koostua niin omistasi kuin meidän omistamista komponenteista.

Laaja valikoima tuettuja teknologioita

Smart Hallintapalvelut ei ole valmistajariippumaton, mutta se tukee suurinta osaa markkinoiden tunnetuimpien teknologiavalmistajien yleisimpiä tuotteita.

Tarpeisiisi vastaava palvelukokonaisuus

Smart Hallintapalveluiden avulla saat loogisen ja modulaarisen palvelukokonaisuuden menettämättä kykyä infrastruktuurin räätälöintiin. Smart Hallintapalvelut on helppo ostaa ja ottaa käyttöön.

Valvonta- ja hallintapalvelut

Valvonta- ja hallintapalvelut sisältävät palvelukeskuksemme jatkuvat palveluprosessit, jotka ovat saatavillasi palvelupakettien määrittelemissä laajuuksissa. Sopiva palvelupaketti on valittavissa laitekohtaisesti. Valvonta- ja hallintapalvelut koostuvat herätteiden-, häiriön- ja ongelmanhallintaprosesseista, palvelupyyntöjen käsittelyprosessista sekä muutoksenhallintaprosessista.

Laitetukipalvelut

Laitetukipalvelut sisältävät käytännöt, joilla saat korvaavan laitteen rikkoutuneen tilalle, korjaukset vialliseen ohjelmistoon, ja teknisen tuen avuksesi tilanteeseen, jossa laite käyttäytyy dokumentaation vastaisesti. 

Onsite-palvelut

Vasteajalliset asiantuntijapalvelut eli onsite-palvelut takaavat asiantuntijamme tiloihisi riittävän nopeassa aikataulussa työskentelemään laiterikosta toipumiseksi.

 

 

SOITA MEILLE

Vaihteemme vastaa ma-pe klo 8-16

+358 20 401 

Puhelun hinta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min. Ulkomailta soitettaessa ko. ulkomaanpuhelumaksu.

LÄHETÄ VIESTI

YHTEYDENOTTOLOMAKE

Täytä tietosi ja otamme sinuun yhteyttä!

LAITA MEILI

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Laita meille meiliä ja palaamme asiaan!