Login to your account

Username *
Password *

Secure Identity as a Service

Yhdistä ihmisesi, tietosi, laitteesi, järjestelmäsi sekä liiketoimintaprosessisi toisiinsa siten, että vain oikeilla henkilöillä ja asioilla on pääsy oikeisiin resursseihin ajasta, paikasta ja laitteista riippumatta.

  • Hyötysi:

    • Organisaation laajuinen avoimuus lisääntyy, kun kaikkien ihmisten ja asioiden digitaalista identiteettiä hallitaan keskitetysti. Yhtenäinen toimintamalli yksinkertaistaa identiteetin elinkaaren hallintaa.
    • Tietoturvaa parannetaan ja riskienhallintaa helpotetaan, kun henkilöllisyyden perustietojen eheys ja ajantasaisuus varmistetaan keskitetyllä tietovarastolla. Mahdolliset identiteetin tilan muutokset heijastuvat vastaavissa käyttöoikeuksissa ja välitetään välittömästi kaikille tarvittaville kohdejärjestelmille.
    • Rutiinitehtävien automatisointi vähentää IT-osaston ja tukipalvelun työtaakkaa ja kustannuksia sekä riittämättömien tai väärien käyttöoikeuksien luomista.
    • Reaaliaikainen tieto ja raportointi käyttäjistä, käyttöoikeuksista ja niiden myöntäjistä parantaa organisaation tietoturvaa.

     

    PYYDÄ TARJOUS TAI LISÄTIETOJA

    Suunnitellaan yhdessä sopiva ratkaisu tarpeisiisi.

    OTA YHTEYTTÄ

Secure Identity as a Service – Telia United Identity  

Yritykset toimivat yhä enemmän data-ohjatusti. AI, lohkoketju ja muut teknologian megatrendit lähtevät siitä olettamasta, että data on luotettavaa ja aina saatavilla. Datan suojaamisen tärkeyttä ei voi tarpeeksi korostaa. 

Olemme kehittäneet huippuunsa viedyn kokonaispalvelun resurssiesi oikeuksien hallintaan ja valvontaan. Telia United Identity turvaa yksilön oikeudet GDPR-vaatimusten mukaisesti ja parantaa organisaation datan suojausta.

Vahvuustekijämme ovat 24/7-palvelukokonaisuus, joka turvaa parhaan saavutettavuuden ja toimivuuden, sekä state of the art -teknologiat, joista otamme parhaan hyödyn irti. 


Mistä Telia United Identity koostuu?

IGA tulee sanoista Identity Governance and Administration. Tämän kokonaisuuden avulla hallinnoidaan organisaation oikeuksien luvituksia ja auditointeja. Näin varmistamme, että oikeilla identiteeteillä on oikeat oikeudet oikeaan aikaan oikeista syistä. Lausahdus on yksinkertainen, mutta itse säännöstö on erittäin monisäikeinen ja sovitetaan aina yrityksen omaan toimintaan ja ympäristöön.

PAM (Priviledge Access Management) on pääkäyttäjätason oikeuksien hallinta valvontaominaisuuksilla.

Access Management – MFA on monivaiheinen (vahva) tunnistautumisen hallinta ja kertakirjautumisen hallinta.

SIEM (Security Information and Event management) on pitkälle viety lokien hallintaratkaisu, joka avulla voidaan valvonta automatisoida ja täten nopeuttaa reagointiaikoja merkittävästi. 

IDAAS (Identity as a Service). Tuotteistettu palvelukokonaisuus takaa laadukkuuden ja testattujen teknologioiden varmatoimisen käytön. Palvelu sisältää teknologioiden yhteen sopimisesta huolehtimisen koko elinkaaren aikana kuten myös varmistukset, kahdennukset, kuorman tasaukset ja paljon muuta. Näin asiakas voi keskittyä täysin prosessien ja säännöstöjen suunnitteluun.

SOC (Security Operation Center). 24/7-turvallisuuspäivystyksemme seuraa tässä kokonaisuudessa epäilyttäviä käyttäytymisiä ja pystyy reagoimaan niihin todella nopeasti. Esimerkiksi SIEM-valvonnan antama hälytys poikkeavasta kirjautumisesta jossakin päin maailmaa voi johtaa kyseisen istunnon päättämisen pakolla ja kyseisten tunnuksien disabloimisen välittömästi. Näin pienennetään huomattavasti väärinkäytöksien mahdollisuutta.

ITOC (IT Operations Center) vastaa meillä palvelun toimivuudesta sovittuina palveluaikoina aina 24/7-tasolle asti. Näin pyrimme takaamaan palvelun käytettävyyden parhaalla tasolla.

Monitorointi-palvelun avulla seuraamme tarjoamiemme ratkaisujen up-timea ja järjestelmässä havaittavia käyttöongelmia. Tavoitteemme on ennakoiden tunnistaa tilanteet, joissa palvelu ei ole enää käytettävissä tai palvelun suorituskyky on heikentynyt. Näin pyrimme pitämään käytettävyystason parhaana.

 

Mitä tämä tarkoittaa kokonaispalveluna?

Saat parhaan kokonaisuuden laadukkaasti ja kustannustehokkaasti. Suunnittelemme yhdessä kanssasi riittävän palvelukokonaisuuden.

Olemme valinneet ja testanneet eri teknologialementtien yhteentoimivuuden. Strateginen kyvykkyytemme valituista teknologioista takaa teknologioiden yhteensopivuuden myös koko palvelun elinkaaren aikana. Tämän teknisen kokonaisosaamisen lisäksi meillä on yli 15 vuoden kokemus IAM-prosessien ja niihin liittyvien liiketoimintaprosessien yhteensovittamisesta. 

 

 

SOITA MEILLE

Vaihteemme vastaa ma-pe klo 8-16

+358 20 401 

Puhelun hinta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min. Ulkomailta soitettaessa ko. ulkomaanpuhelumaksu.

LÄHETÄ VIESTI

YHTEYDENOTTOLOMAKE

Täytä tietosi ja otamme sinuun yhteyttä!

LAITA MEILI

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Laita meille meiliä ja palaamme asiaan!