Login to your account

Username *
Password *

SOC as a Service

Varmista liiketoimintasi jatkuvuus ennaltaehkäisevällä toimintamallilla.

  • Hyötysi:

    • Ennaltaehkäisevä, laajaan uhkatietoisuuteen perustuva toimintamalli 
    • Skaalautuva osaaminen
    • Riskienhallinta
    • Tietoturvan jatkuva kehittäminen  

     

    PYYDÄ TARJOUS TAI LISÄTIETOJA

    Suunnitellaan yhdessä sopiva ratkaisu tarpeisiisi.

    OTA YHTEYTTÄ

Varmista liiketoimintasi jatkuvuus ennaltaehkäisevällä toimintamallilla


Security Operations Center (SOC)

Tietoturvanhallintakeskuksemme (SOC) keskittyy analysoimaan ja korjaamaan tietoturvapoikkeamia. SOC:n pääasiallinen tehtävä on valvoa erilaisia tietoturvapoikkeamia, joita koostetaan tietoturva-analysoijien ja automatiikan avulla eri lähteiden tietoturvatapahtumista. 

Tietoturvatapahtumien hallinta

Tietoturvatapahtumien hallinta Security Information & Event Management (SIEM) on SOCin tärkein työväline, joka tarjoaa sinulle keskitetyn lokienhallinnan ja tietoturvatapahtumien hallinnan palveluna. SIEM-palvelun avulla saat keskitetysti kaikki ICT-ympäristöösi liittyvät lokitiedot yhteen tietoturvatapahtumien hallintaan. SIEM-palvelu keskittyy erityisesti taltioimaan ja käsittelemään lokitietoja paremman tietoturvatilannekuvan aikaansaamiseksi, mutta tämän lisäksi se palvelee vikatilanteiden selvitystyötä sekä tarjoaa lokivaraston esimerkiksi kriittisille täysin räätälöidyille sovelluksille.

Haavoittuvuuksien hallinta

Telia Vulnerability Assessment -palvelulla (VA) saat haavoittuvuuksien hallinnan palveluna. 

VA-palvelun avulla havainnoidaan ja tunnistetaan erilaisia uhkia sekä haavoittuvuuksia suojattavasta ympäristöstä. Palvelun tuottamat säännölliset raportit auttavat piirtämään tarkan kuvan suojeltavan ympäristön hyökkäyspinta-alasta, ja niiden avulla korjaavat toimenpiteet saadaan suunnattua tehokkaasti oikeisiin kohteisiin.

Tietoturvan häiriötilanteiden hallinta

SOC:n pääasiallisena tehtävänä on koostaa erilaisista toimintaympäristöstäsi tulleista tietoturvatapahtumista todellisia tietoturvapoikkeamia, joilla on vaikutusta tai jotka on hyvä tiedostaa. Häiriötilanteista avataan tietoturvapoikkeama, joka priorisoidaan ja kategorisoidaan palveluohjeistuksessasi määritetyin perustein. SOC toteuttaa häiriötilanteiden hallintaa sekä ehkäiseviä toimenpiteitä, joilla häiriötilanne saadaan ratkaistua. Nopea palautuminen häiriötilanteesta on olennaista liiketoimintasi jatkuvuuden varmistamisessa. 

 

 

SOITA MEILLE

Vaihteemme vastaa ma-pe klo 8-16

+358 20 401 

LÄHETÄ VIESTI

YHTEYDENOTTOLOMAKE

Täytä tietosi ja otamme sinuun yhteyttä!

LAITA MEILI

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Laita meille meiliä ja palaamme asiaan!