Login to your account

Username *
Password *

Sidosryhmien hallinta

Hallinnoi ulkoisten työntekijöiden, kumppaneiden sekä asiakkaiden henkilö- ja sopimustietoja keskitetysti ja varmista heille vaivaton pääsy organisaatiosi resursseihin ja palveluihin nopeasti, joustavasti ja kontrolloidusti.

  • Hyötysi

    • Henkilöt saavat tarvitsemansa työkalut ja pääsyn oikeisiin resursseihin ja toimipisteisiin nopeasti, joustavasti ja kontrolloidusti.
    • Sopimussuhteet ohjaavat käyttövaltuushallintaprosessia.
    • Yhteistyön päättyessä henkilön käyttöoikeudet poistetaan automaattisesti.
    • Identiteettitiedon elinkaaren hallinta saadaan virtaviivaistettua sekä varmistettua, että käytössä on aina oikea ja ajantasainen tieto.
    • Rutiinitöiden automatisointi vähentää IT-osaston ja help deskin kuormitusta sekä puutteellisten tai virheellisten käyttövaltuuksien syntymistä.

     

    PYYDÄ TARJOUS TAI LISÄTIETOJA

    Suunnitellaan yhdessä sopiva ratkaisu tarpeisiisi.

    OTA YHTEYTTÄ

OTA SIDOSRYHMÄT HALTUUN

United Identityn sidosryhmien hallintatyökalun avulla voit keskitetysti hallita kaikkien organisaatiosi sidosryhmiin kuuluvien henkilöiden digitaalisten identiteettien elinkaarta, oli kyse sitten vuokratyöntekijöistä, kumppaneista, alihankkijoista, yritysasiakkaista tai kuluttajista. Henkilö-, organisaatio- ja sopimustietojen hallinnointi yhdessä järjestelmässä helpottaa säännösten noudattamista ja antaa organisaatiolle paremman kokonaiskuvan käyttövaltuustilanteesta.

VALTUUTA KUMPPANIT HALLINNOIMAAN OMIA TIETOJAAN

Voit valtuuttaa kumppaniorganisaation edustajan hallinnoimaan oman organisaationsa tietoja, jolloin tiedot pysyvät ajan tasalla ja hallinta tehostuu. Helppokäyttöisyyden ansiosta käyttöoikeuksia on helppo hakea ja mikä tärkeintä, ne pystytään myös poistamaan kontrolloidusti.

VAIVATON PÄÄSY OIKEAAN TIETOON OIKEAAN AIKAAN

Käyttäjäkokemus paranee ja työn tuottavuus kasvaa, kun henkilöt saavat tarvitsemansa työkalut ja pääsyn oikeisiin resursseihin ja toimipisteisiin nopeasti, joustavasti ja kontrolloidusti. Oikea-aikainen ja vaivaton pääsy organisaatiosi tarjoamiin palveluihin ja muihin resursseihin auttaa myös tehostamaan ja syventämään kumppanuus- ja asiakassuhteita.

SÄÄNNÖSTENMUKAISTA SEURANTAA

Järjestelmän kautta henkilön käyttövaltuustiedot ovat saatavilla reaaliaikaisesti. Muutos henkilön roolissa heijastuu automaattisesti henkilön käyttövaltuuksiin. Kaikista toimenpiteistä jää lokimerkintä järjestelmään, jonka laajat raportointimahdollisuudet varmistavat prosessien säännöstenmukaisuuden ja läpinäkyvyyden mm. sisäisiä ja ulkoisia auditointeja varten.

SOITA MEILLE

Vaihteemme vastaa ma-pe klo 8-16

+358 20 401 

Puhelun hinta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min. Ulkomailta soitettaessa ko. ulkomaanpuhelumaksu.

LÄHETÄ VIESTI

YHTEYDENOTTOLOMAKE

Täytä tietosi ja otamme sinuun yhteyttä!

LAITA MEILI

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Laita meille meiliä ja palaamme asiaan!