Login to your account

Username *
Password *

Hallinta- ja tukipalvelut

Kotimaisen palvelukeskuksemme jatkuvat palveluprosessit tukevat liiketoimintasi hallintaa. 

  • Hyötysi:

    • 24/7 toimiva kotimainen palvelutuotanto
    • ITIL v3:n mukaiset parhaat käytännöt
    • Yli 60 henkilön asiantuntijaorganisaatio tukenasi
    • Mahdollistaa joustavan tavan tuottaa palvelua olemassa olevalle infrastruktuurille ja käynnistää samanaikaisesti transformaation kohti tulevaisuuden infrastruktuuria 
    • Tuo ylivertaista osaamista ja suorituskykyä oman IT-tiimisi tueksi


    Pyydä tarjous tai lisätietoja

    Suunnitellaan yhdessä sopiva ratkaisu tarpeisiisi.

    OTA YHTEYTTÄ

Hallintapalvelut

Hallintapalvelut sisältävät palvelukeskuksemme jatkuvat palveluprosessit, jotka ovat saatavillasi palvelupakettien määrittelemissä laajuuksissa. Sopiva palvelupaketti on valittavissa laitekohtaisesti. Hallintapalvelut koostuvat herätteiden-, häiriön- ja ongelmanhallintaprosesseista, palvelupyyntöjen käsittelyprosessista sekä muutoksenhallintaprosessista.

Laitetukipalvelut

Laitetukipalvelut sisältävät käytännöt, joilla saat korvaavan laitteen rikkoutuneen tilalle, korjaukset vialliseen ohjelmistoon, ja teknisen tuen avuksesi tilanteeseen, jossa laite käyttäytyy dokumentaation vastaisesti. 

Onsite-palvelut

Vasteajalliset asiantuntijapalvelut eli onsite-palvelut takaavat asiantuntijamme tiloihisi riittävän nopeassa aikataulussa työskentelemään laiterikosta toipumiseksi.

 

 

SOITA MEILLE

Vaihteemme vastaa ma-pe klo 8-16

+358 20 401 

Puhelun hinta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min. Ulkomailta soitettaessa ko. ulkomaanpuhelumaksu.

LÄHETÄ VIESTI

YHTEYDENOTTOLOMAKE

Täytä tietosi ja otamme sinuun yhteyttä!

LAITA MEILI

Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Laita meille meiliä ja palaamme asiaan!