-
Hyötysi:
- 24/7 toimiva kotimainen palvelutuotanto
- ITIL v3:n mukaiset parhaat käytännöt
- Yli 60 henkilön asiantuntijaorganisaatio tukenasi
- Mahdollistaa joustavan tavan tuottaa palvelua olemassa olevalle infrastruktuurille ja käynnistää samanaikaisesti transformaation kohti tulevaisuuden infrastruktuuria
- Tuo ylivertaista osaamista ja suorituskykyä oman IT-tiimisi tueksi
Hallintapalvelut
Hallintapalvelut sisältävät palvelukeskuksemme jatkuvat palveluprosessit, jotka ovat saatavillasi palvelupakettien määrittelemissä laajuuksissa. Sopiva palvelupaketti on valittavissa laitekohtaisesti. Hallintapalvelut koostuvat herätteiden-, häiriön- ja ongelmanhallintaprosesseista, palvelupyyntöjen käsittelyprosessista sekä muutoksenhallintaprosessista.
Laitetukipalvelut
Laitetukipalvelut sisältävät käytännöt, joilla saat korvaavan laitteen rikkoutuneen tilalle, korjaukset vialliseen ohjelmistoon, ja teknisen tuen avuksesi tilanteeseen, jossa laite käyttäytyy dokumentaation vastaisesti.
Onsite-palvelut
Vasteajalliset asiantuntijapalvelut eli onsite-palvelut takaavat asiantuntijamme tiloihisi riittävän nopeassa aikataulussa työskentelemään laiterikosta toipumiseksi.